Voor de realisatie van het Hotpointer® concept bieden wij u de keuze uit verschillende business modellen. Zo kunt u gratis toegang voor uw gasten prefereren uit oogpunt van extra service of u kiest voor een betaalmodel waarmee u uw gasten via vouchers toegang verleent tot het internet. Wij presenteren u graag in een persoonlijk gesprek alle mogelijkheden van het Hotpointer® concept.
Voor de realisatie van het Hotpointer® concept maken wij uitsluitend gebruik van bewezen techniek. De voorzijde (front office) van ons concept maakt gebruikt van WiFi, gebaseerd op de wereldwijde toegepaste standaard IEEE 802.11b/g. En voor de koppeling naar onze backoffice maken wij gebruik van een vaste breedband infrastructuur zodat wij onze diensten snel en betrouwbaar kunnen aanbieden.
Mobile ticketing
Mobiele Ticket Technologie
Mobiele Ticket Technologie biedt de mogelijkheid om tickets op een mobiele telefoon te ontvangen. Er zijn vele toepassingsgebieden voor Mobiele Ticket, zoals toegangsbewijzen, vouchers of ondersteuning van marketing push en pull acties. Op ieder moment en op iedere locatie is een Mobiele Ticket te bestellen en direct te ontvangen op de mobiele telefoon of handheld (PDA). De klant hoeft zijn ticket niet meer persoonlijk op te halen waardoor wachttijden bij afhaalpunten worden voorkomen. Door de eenvoudige controle van het Mobiele Ticket wordt de klant ook bij de toegangscontrole snel en efficiënt geholpen.
Mobiele Tickets bestellen
Er zijn verschillende manieren om het mobiele Ticket te bestellen. Zo is het mogelijk via het versturen van een SMS bericht met de mobiele telefoon of via het internet waarbij wij een koppeling realiseren met uw website. Het mobiele ticket wordt direct verstuurd naar de mobiele telefoon of PDA.
Mobiele Tickets ontvangen
Om de Mobiele Tickets te kunnen ontvangen op de mobiele telefoon of PDA moet er een verbinding bestaan met het mobiele netwerk. De Mobile Tickets kunnen op verschillende manieren worden weergegeven. Dit kan in de vorm van een barcode, maar ook gecombineerd met een tekstbericht. Ook bestaat de mogelijkheid een SMS bericht om te zetten naar een e-mail bericht wat naar meerdere e-mail adressen wordt verstuurd.
Mobiele Tickets controleren
De controle van het Mobiele Tickets vindt plaats op de locatie. Zo kunnen barcodes op de mobiele telefoon of PDA op worden gecontroleerd door scanning met behulp van scanzuilen of handscanners. Hiermee wordt de geldigheid getoetst en wordt het gebruik vastgelegd.
Voordelen Mobiele Tickets
Mobiele Ticket Technologie biedt u een aantal voordelen zoals:
- Sneller en actueler bereik naar de klant ter ondersteuning van uw marketingstrategie;
- Door het “always-on” principe biedt u uw klanten de mogelijkheid altijd snel tickets te ontvangen;
- De kosten van het ‘traditionele’ ticket kunnen worden bespaard;
- Extra service voor uw klanten, wachtrijen bij ophaalpunten en controlesystemen behoren tot het verleden.